Sunday, February 6, 2011

RISAU....

7 FEBUARI 2011, keadaan dia tak berubah...mintak2 ada keajaiban yang membuatkan dia boleh bernafas seperti sedia kala....kengkadang aku rasa aku leh terima kalau dia nak pergi jauh dari aku...kengkadang nafas aku rasa tersekat bila aku rasakan aku akan kehilangan dia.

kalau dulu aku mewah bila dia bersama aku..tapi kini semuanya sendirian berhad..mmg aku akui yang aku kena belajar untuk terima ini semua sebagai dugaan...tapi ia berlaku terlalu pantas...belum sempat aku nak buat persediaan, tetiba aku kena lalui...kenapa dia ajar aku hidup bersenang lenang...sekarang sapa yang susah...aku jugak...aku taknak salahkan dia...tapi...entah lah...

kat sapa aku nak bercerita?, kat sapa aku nak ngadu itu dan ini?, siapa yang nak teman aku pi shopping?, sapa nak temankan aku kalau ada urusan rasmi?, sapa nak buang kulit udang bila makan udang bakar? sapa nak suap aku makan? sapa nak manjakan aku? sapa? sapa? sapa? aku rasa susah untuk aku dapat org sepertinya....aku terlalu bahagia bila bersamanya...

No comments:

Post a Comment